Irodaszer és irodabútor cikk marketing tippek, amelyek segíthetnek a legtöbbet kihozni az időből és a munkából

Irodaszer és irodabútor cikk marketing tippek, amelyek segíthetnek a legtöbbet kihozni az időből és a munkából

 

- Írni vagy nem írni? --Nem ez a kérdés. Ha ön szívvel író , akkor írni fog. A kérdések a következők: "Mi?" és "Kinek?" Ha csak önmagát szem előtt tartva ír, valószínűleg elutasító leveleket kap. Másfajta megközelítésre van szüksége, olyanra, amely egy adott közönséget céloz meg.

Ha a webhelye lehetővé teszi az olvasók számára megjegyzések közzétételét, adjon meg egy "nem követ" attribútumot. Amikor a felhasználó spameket vagy nem kívánt webhely linkeket hagy, akkor a webrobotokat értesíteni fogják a "no follow" attribútumról. Nem fogják követni az adott webhely linkjét. Ez arra fog törekedni, hogy a spam jellegű webhelyek ne címkézhessék meg önt, és ne károsíthassák SEO-potenciálját, valamint becsületes és értékes webhely hírnevét.

További jövedelemért regisztráljon olyan programra, mint az AdSense. Jövedelmének nagy részét az affiliate marketingből kell származnia, de ha egy jó weboldal felépítésének nehézségei vannak, akkor a hirdetési programokból származó bevételekből is adhat hirdetést. Ügyeljen arra, hogy a hirdetések jól illeszkedjenek az Ön webhelyéhez, nehogy elűzze ügyfeleit.

Ha mikro blogozási webhelyeket fog használni vállalkozásának népszerűsítésére, a posztolás megkezdése előtt győződjön meg róla, hogy megértette azok funkcióját. Ha nem tartja be az illemszabályokat és a formátum használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozásának jó hírnevét és online jelenlétét.

Kerülje a "marketing nyelv" használatát magában a cikkben. A cikkeknek általában a piac bizonyos aspektusaira kell összpontosítaniuk, nem pedig közvetlenül a termék vagy szolgáltatás megadására. A marketing végén a cikk végén található rövid cselekvési felhívás található. Ha a fő cikk tartalma egybeesik a cselekvésre ösztönzéssel, akkor az olvasó nagyobb valószínűséggel vásárol.

Ha rendelkezik társult hálózattal, használja őket cikkei népszerűsítésére. Hagyja, hogy a cikkeket az azonosítójukkal védjegyezzék, és küldjék el őket az interneten való jelenlétük növelése érdekében. Tényleg maximalizálhatja az eredményeket a társult hálózat erejének felhasználásával.

Válasszon okos címet. Azt szeretné, hogy a cikk címe releváns legyen a cikk szempontjából, ugyanakkor kereshető is legyen, hogy könnyen megtalálhassa. Használjon egy érdekes címet, amely tartalmazza a legfontosabb kulcsszavakat is, hogy meghúzza mind a célközönséget, mind a keresőmotorokat.

Ne felejtse el feltüntetni a cselekvésre ösztönzést. Rábírja olvasóit arra, hogy mit szeretne, és mondja el nekik, hogyan tehetik meg. Amikor megadja az ügyfeleknek a szükséges információkat, hajlandóbbak lesznek cselekedni.

A cikkek írásakor ne használjon túlzott kulcsszavakat. Korlátozza a kulcsszó használatát egy cikken belüli öt előfordulásra. Ennél több rejlik abban, hogy az olvasók elhagyják az oldalát. Olvasói köre nagyobb lesz, ha a kulcsszó használatát ötször korlátozza.

A közzététel a cikkmarketing célja. Elengedhetetlenek a webhelyek, blogok és egyéb könyvtárak a tartalom tárolásához és a webhelyre történő linkeléshez. Ne feledje, hogy minden webhelynek megvannak a saját feltételei, ezért feltétlenül olvassa el és kövesse azokat.

Cikkének címe talán a legfontosabb része az egész szövegnek a marketingben. Ez nem azt jelenti, hogy ne koncentráljon egyformán a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a cikket.

Most, hogy összeválogatta azokat a kiadványokat, amelyekhez cikkeket fog írni, készen áll az újrakezdésre. Van egy képe arról az olvasóról, akinek ír. Előfordulhat, hogy továbbra is kap elutasító leveleket, de néhány elfogadást is meg kell kapnia.