Marketing a közösségi média dzsungelén keresztül

Marketing a közösségi média dzsungelén keresztül

Amikor vállalkozását a közösségi média webhelyein kívánja népszerűsíteni, van néhány alapvető tipp, amelyet mindig be kell tartani. Ezeknek a tippeknek a használata lehetővé teszi a zökkenőmentes belépést a közösségi média világába, és sikeresebbé teszi erőfeszítéseit. Ebben a cikkben ezeket az alapokat fogjuk megvitatni, és segítünk a „kezdő” terv kidolgozásában a közösségi médiában tett erőfeszítéseihez. Olvasson tovább.

Használja a közösségi médiát vállalkozása marketingjéhez! Ajánljon ösztönzőket azoknak, akik megosztják oldalait másokkal. Ennek eredményeként több száz vagy akár több ezer ember kap meghívót az oldalára. Ezt kuponokkal, ingyenes mintákkal vagy bármi mással teheti meg. Örömmel tölti el ügyfelét, ha elterjeszti a hírt az Ön vállalkozásáról!

Mielőtt kifejlesztene egy konkrét közösségi média marketing stratégiát, döntse el, hogy melyik közösségi hálózati oldalt szeretné használni. Az egyes közösségi oldalak másképp működnek, ezért fontos, hogy stratégiája működjön az Ön által kiválasztott webhellyel. Például a Facebookon szavazást hozhat létre, ellentétben a legtöbb oldallal.

Adjon online követőinek különleges ajánlatokat a közösségi médián keresztül. Ha olyan ajánlatokat kapnak öntől a Twitteren vagy a Facebookon, amelyeket más helyről nem tudnak megtalálni, akkor válaszolnak a marketingre, és ingyen terjesztik a hírt.

Ha blogja népszerűvé vált, tegyen fel néhány statisztikát, amely megmutatja látogatóinak, hogy hányan követik a tartalmát. Növekedésének bemutatása azáltal, hogy megmutatja a kapott Facebook lájkok számát, a Twitter követőit, illetve a webhelyén vagy blogján elért díjakat, nagyszerű módja annak, hogy bebizonyítsa „társadalmi értékét”.

Legyen célja a közösségi média marketing kampányának. Célt kell kitűznie, hogy miért lép be a közösségi média piacára. Szeretne a marketing élvonalába tartozni az értékesítés növelése érdekében, vagy valóban erősebb kapcsolatot szeretne kialakítani, és elköteleződni ügyfelei mellett? A célok kitűzése az indulás előtt a legjobb stratégiák felé irányíthat azok eléréséhez.

Adjon hozzá egy linket a Facebook oldalához, vagy egy "lájk" gombot egy Facebook hírcsatornával a blogján vagy webhelyén. Ezekhez könnyen megtalálhatja a HTML kódokat a Facebook profil beállításaiban. Ez lehetővé teszi a látogatók számára, hogy „lájkolják” az oldalát, és feliratkozzanak a bejegyzéseire anélkül, hogy fel kellene keresniük a Facebookon.

Legyen egy felfedési lap a Facebook oldalán: csak a barátai vagy a követői láthatják. Bátorítsa az embereket, hogy lájkolják az oldalt, hogy hozzáférjenek ehhez az egyedi tartalomhoz. Például felfedhet egy egyedi kuponkódot azoknak a Facebook felhasználóknak, akik "kedvelték" az oldalát.

Ha mikroblog szolgáltatást fog használni, próbáljon meg minél több követőt szerezni. Az emberekkel való interakció és a mikroblog szolgáltatással kapcsolatos megjegyzésekre való válaszadás sokkal nehezebb, mint a közösségi oldalak használata, főleg a mikroblog felhasználók hírcsatornáiban kapott frissítések száma miatt. Rendszeresen tegyen közzé frissítéseket, és mindig keressen új követőket.

Amikor olyan hirdetéseket hoz létre, amelyeket egy közösségi média oldalon helyez el, akkor biztosnak kell lennie abban, hogy ez feltűnő és figyelemfelkeltő lesz. Ha ezt nem teszi meg, akkor valószínű, hogy a hirdetést egy kis nyugtázás nélkül látják. Legyen feltűnő, és az emberek gyakrabban fogják észrevenni.

A közösségi média világa óriási hirdetési lehetőségeket kínál, minden nap rengeteg felhasználóval bővül. Minden vállalkozás ki szeretné használni ezt a platformot, beleértve az önét is. Az üzleti marketing erőfeszítéseinek megfelelő elindítása növeli a közösségi média követését, és növeli a nyereséget is. Ebben a cikkben néhány alapvető információt közöltünk, amelyek helyes végrehajtása esetén sikeres lehet a marketingterv.