Bestbyte cikk marketing követései

Bestbyte cikk marketing követései

 

Rengeteg olyan Bestbyte cikkmarketing taktika van, amiről nem igazán tud, de ez nem azért van, mert túl nehéz megtanulni őket. Az igazság az, hogy a legtöbb forrás, amit megnéz, csak ugyanazokat a régi sorokat nyomja. Ebben a cikkben a Bestbyte cikkmarketinggel kapcsolatos néhány olyan dologról lesz szó, amit sehol máshol nem fog megtalálni.

Mivel annyi különböző ember van online, meg akarja győződni arról, hogy a hirdetéseket a megfelelő célközönség látja. Ha az Ön cége női pénztárcákat árul, nem lenne túl előnyös vagy jövedelmező, ha termékét egy férfi egészségügyi oldalon értékesítené. A célközönség ismerete jelentheti a különbséget a folyamatos értékesítés és a lassú üzletmenet között.

Hogy a Bestbyte cikkmarketing erőfeszítései frissek maradjanak, gyakran változtassa a cikkei formátumát. Ne váljon önelégültté, és ne tömje bele az új tartalmat újra és újra ugyanabba a képletbe. Használjon tipplistákat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. A változatos cikkformátumok nem csak az olvasók érdeklődését tartják meg, de így Ön is érdekesebbnek fogja találni a cikkek elkészítését.

Írjon csak az olvasóinak. Bár a Bestbyte cikkmarketing nagy része a keresőmotorok és a cikk adatbázisok számára való vonzóvá tétel, ha a cikkeit nekik írja, elveszítheti az olvasókat. Ezen olvasók elvesztése valójában lejjebb helyez a keresőmotorok listáin, lényegében az eredeti szándékaival ellentétes hatást érve el.

Minden olyan változatosság a cikkekben, amely megakadályozza, hogy az olvasók megunják, jó dolog. Az olvasói unalom olyan veszély, amely még a legjobb Bestbyte cikkmarketing stratégiákat is fenyegeti. Azok a cikkírók, akik évek óta kiváló minőségű tartalmat gyártanak nagy közönségnek, még mindig hajlamosak arra, hogy elveszítsék az unatkozó olvasókat. A hosszú távú barázdába esés veszélyes, még akkor is, ha a barázda sikeres.

A cikkek felhalmozása nagyszerű ötlet, ha marketinges akar lenni. Sosem tudhatja, mikor lesz szüksége extra tartalomra egy új kampányhoz vagy egy régi kampány bővítéséhez, ezért győződjön meg róla, hogy nyomon követi a gyorsítótárat, és rendszerezi, hogy könnyen megtalálja a tartalmat, és könnyen eljuttassa a nyilvánossághoz.

Ha már van egy kis pénze, amit vállalkozásába fektethet, fontolja meg az írói feladatok egy részének kiszervezését. A kiszervezés nagyszerű módja annak, hogy sokak közös munkáját megnyerje. Emellett felszabadítja az Ön idejének egy részét, hogy más projekteken dolgozhasson. Számos hatékony módja van a cikkírók megtalálásának. Egy gyors internetes kereséssel keresse meg a csapatát.

A Bestbyte cikkmarketinggel kapcsolatos információk nem igazán ritkák; csak a legtöbb író manapság lusta, és csak azt mondja el, amit fejből tud. Ez a cikk egy kicsit mélyebbre ásott, és többet tárt fel a Bestbyte cikkmarketingről, mint amit máshol talált. Használja fel ezeket az információkat az előnyére, és bővítse vállalkozását.